Het digitale cliëntportaal van Beweging 3.0

Cliënten en bewoners bij Beweging3.0 hebben de mogelijkheid om gebruik te maken van het digitale cliëntportaal.
Het digitale cliëntenportaal is een beveiligde online omgeving die toegang geeft tot cliënt gerelateerde (zorg)informatie. Zorgvuldigheid staat voorop. Zo is er voor toegang tot het cliëntportaal een wachtwoord nodig en bepaalt de cliënt/wettelijk vertegenwoordiger wie er  toegang krijgen tot het portaal. De cliënt heeft dus de volledige controle; het cliëntportaal gaat immers over hem.
Het digitale cliëntenportaal bestaat uit de volgende vier onderdelen:
• Mijn Dossier: inzicht in het zorgleefplan en de dagelijkse rapportage vanuit het zorgdossier.
• Mijn Berichten: hier kan men een bericht plaatsen, bijvoorbeeld een vraag of verzoek aan een familielid of contactpersoon.
• Mijn Afspraken: een agenda waar afspraken en activiteiten in worden vastgelegd.
• Mijn Gegevens: algemene contactgegevens en een mogelijkheid om notities te plaatsen.

Wenst u meer informatie?
Uw EVV-er of Zorgconsulent kan u nader informeren over de mogelijkheden en voordelen van het digitale cliëntportaal.
Voor meer informatie over de mogelijkheden van het cliëntportaal kunt u hier klikken op instructiefilmpjes, en/of de handleiding als PDF en snelkaart als PDF downloaden.

Wanneer u technische vragen heeft kunt u deze stellen via dit e-mail adres: clientportaal@beweging3.nl
Wij streven er naar om u binnen 5 werkdagen antwoord te geven. Voor zorginhoudelijke vragen verwijzen wij u naar de zorg contactpersoon op de woongroep/afdeling waar uw familielid woont.

Het cliëntportaal is beschikbaar via de knop Login Clientenportaal aan de rechterkant. Wanneer u nog geen inloggegevens heeft kunt u via de EVV-er op de locatie een aanvraagformulier invullen. U dient de gebruiksvoorwaarden voor aanvraag cliënt portaal gelezen te hebben. Deze kunt u hier lezen. Een papieren exemplaar van de gebruiksvoorwaarden kunt u ook opvragen bij de EVV-er op de locatie.